Rozšíření dílografie (?)

04.09.2014 18:13

Tak nám odstartovala 4.řada Kriminálky Anděl a já popravdě vůbec netuším, zda v ní bude i něco s čím bych měl aspoň maličko co do činění... Tvůrčí tým se změnil do té míry, že můžu s klidným svědomím prohlásit, že o nových dílech nevím prakticky nic. Sám mám v rámci tohoto projektu odevzdáno (a zaplaceno:-). ještě pár nerealizovaných kousků - jmenovitě scénář s pracovním označením "Benzín a krev" + námět se scénosledem k epizodě "Sprejeři" -, jestli se však něco z toho dočkalo zpracování a případně v jaké podobě, to vám fakt neřeknu...

Nicméně mě v této souvislosti napadlo, že pokud už bych si měl náhodou k letošnímu roku rozšířit dílografii něčím, co jsem vytvořil cca 3 roky zpátky -, proč to rovnou nevzít z gruntu. Proč si rovnou knižně nevydat povídky, básně a další literární útvary, co jsem za ta léta vyplodil? Když nad tím tak dumám, dá mi to minimálně tři svazky, které bych mohl za tím účelem dát postupně dohromady: povídky, básně a do třetího souboru bych mohl zvlášť oživit projekt "Orbis pictus moderního úchyla", jenž svého času vycházel na pokračování ve Tvaru... U toho ale cítím, že by potřeboval výraznou výtvarnou pomoc. Ta by se ale samozřejmě šikla i k povídkám nebo básním... A to ani nemluvím o tom, že bych se velice rád realizoval i komiksovou formou - námětů by se našlo víc než dost.

Čili: SHÁNÍM ILUSTRÁTORA(-KU) K DLOUHODOBĚJŠÍ SPOLUPRÁCI. Velké peníze z toho prozatím asi nekoukají, ale...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky