Rok 2014

11.11.2014 10:42

Rok se chýlí ke konci a je zřejmé, že už se toho moc nestihne. Tudíž bilancujme... Minulou neděli běžel na obrazovkách 11. díl čtvrté řady Kriminálky Anděl "Sprejeři", u kterého jsem byl podepsán jako autor námětu. Zároveň to byla dost možná i moje labutí píseň, co se tohoto seriálu týče; obzvlášť proto, že se momentálně neplánuje žádné pokračování. Ale to už tu párkrát bylo, takže... V každém případě se mi tímto uzavřely resty, které jsem tu měl - ve finále jsem tedy podepsán pod čtyřmi díly KA (třikrát jako scénárista, výše zmíněný díl jen jako autor námětu).

K vydání mám dále připravenu první z knih -, půjde o povídkovou sbírku převážně horrorových povídek s názvem "Tohle vás zabije!". Momentálně obsahuje 24 povídek a má cca 100 stran. Nevylučuju úplně, že se ještě rozšíří, koneckonců: abych se na tyhle čísla dostal, musel jsem pár nových věcí ještě sesmolit, takže to není jen oprašování prachem zapadaných vitrin. Čekám ještě na obálku a na ilustrace, aby to mělo nějakou štábní kulturu, ale v zásadě už je hotovo. Rád bych to stihnul vydat ještě letos, ale pokud to nevyjde, svět se nezboří.

Z větší části jsem si zrevidoval i básně a texty -, předpokládám, že nedlouho po povídkách, dojde řada i na ně. V záloze mám ještě "Orbis pictus moderního úchyla", ale tam to bude krapet náročnější, protože výtvarná složka je prakticky rovnocenná s tou psanou - tudíž: nebude to jen v mých rukách. Velmi reálně uvažuju, že bych si zkusil i nějaký ten román, ale to už bych se dostával na tenký led ryzích spekulací... Stejně tak jsem ještě nepověsil na hřebík ani scénáristiku - jen se necíím potřebu někam tlačit. Co přijde, to přijde. Letošní rok už je z mé strany víceméně uzavřen...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky