První recenze...

27.08.2016 17:51

Tak už se nám objevily první recenze na knihu "Druhou nohou v hrobě". Obě jsou za plný počet bodů, takže mám trochu problém krotit své ego. Však ona se ta knížka ale jednou dostane do rukou i někomu, kdo mi dá za uši, takže se držím raději při zemi...

Odkazy na recenze zde:

www.databazeknih.cz/recenze-knihy/druhou-nohou-v-hrobe-6373

knihomolkanamaterske.blogspot.cz/2016/08/druhou-nohou-v-hrobe.html

 

Takové recenze mě samozřejmě plní chutí do dalšího psaní. Dopisuji právě druhý díl a tohle mě určitě popožene. Tak honem, honem, než se objeví nějaká další, která už třeba tak pozitivní nebude.

Vedle toho mě ještě čeká 4.10.2016 první autorské čtení. Podrobnosti raději uvádět nebudu, ještě byste tam pak někdo přišel!

 

EDIT: Malá změna v termínu, bude to nakonec 5.10.2016 od 17:00 (Městská knihovna Pečky)

 

 

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky