Novinky září 2011

10.10.2011 13:30

Tak jsem se ani nějak nenadál a další měsíc profrčel kolem. Je to možný, že už máme pomalu půlku října? No asi už to tak bude... Čili: omlouvám se za menší prodlevu.

  • KA 4, díl "Sprejeři", je stále leitmotivem mých dnů. Začínám psát scénář a čas už začíná trochu tlačit. Těžko budu teď řešit něco jinýho než je Kriminálka...
  • Prokletá "1938" má tedy asi zase smůlu. Samozřejmě, že jsem žádný termín 30.9. nestíhal, ale tentokrát se nemůžu vymlouvat na nedostatek času - on ten čas nějakou dobu byl... Ne, pozastavil jsem to úmyslně, protože jsem dospěl k zjištění, že pokud bych to nakrásně stíhal, bylo by to natolik uspěchaný, že by to pak zase nemělo cenu někam posílat. Napadlo mě k tomu pár věcí, které - , pokud bych je měl do díla zapracovat - zaberou spoustu času a energie, kterých se mi bolestivě nedostává...
  • Vyhlásil jsem výsledky soutěže a musím říct, že jsem byl nakonec rád (když to přeženu), že jsem měl vůbec koho vyhlásit... Účast byla vpravdě nevalná - nevalnou budiž tedy i vyhlídky na to, že zas někdy nějakou soutěž vyhlásím:-).
  • Doplnil jsem a upravil jsem dílografii na svých stránkách - ne, že by toho bylo tolik k doplňování a upravování...

Ta měsíční periodicita je teda ubíjející... Člověk má pocit, že se vlastně celý měsíc nic neděje... Vůbec nechápu, z čeho můžu bejt pak tolik unavenej:-(((

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky