Novinky říjen 2011

31.10.2011 20:32

Tentokrát bez prodlevy, s končícím měsícem doplňuju, aktualizuju. Pojďme rovnou k věci:

  • Novinka nejnovější není pro mě zrovna nejpříjemnější, ale nemůžu se tvářit, že k ní nedošlo. Stávající díl KA4, na němž jsem pracoval, mi byl odejmut a má práce na něm končí. Dlouhodobě jsem s ním zápolil a vedoucímu projektu už zkrátka došla trpělivost... Co se dá dělat, už jsem doufal, že se vyhrábávám z nejhoršího, ale nebylo to prostě pořád ono.
  • Je to novinka stará sotva pár hodin a těžko z toho zatím vyvozovat nějaké kategorické závěry. V každém případě zůstává k tomuto dni má bilance na Kriminálce Anděl následující: dvě "úplné" epizody (námět a scénář) a dvě epizody, na nichž jsem se podílel dílčím způsobem (jeden převzatý námět a nově tedy námět, který naopak převezme někdo ode mě).
  • Pokud bych nadále nedělal na Kriminálce, což minimálně v nejbližších dnech opravdu nehrozí (a je také otázka, zda se budou dělat ještě další řady), tak to dost výrazně pozmění mé plány a cíle do budoucna... V tuto chvíli teprve rozmýšlím, co dál, je to příliš čerstvý...

Co tedy přinesou nejbližší dny, je tedy trochu záhadou i pro mě. Chvilku si možná užiju nečekané volnosti, ale spíš už se mi začíná honit hlavou: Co teď, sakra, dál??? Kriminálka zabrala (jako hlavní chod) poslední tři roky mého scénáristického života a nějak si to už moc neumím představit bez ní... Ale asi budu muset, jednou to stejně přijít muselo...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky