Novinky prosinec 2011

06.01.2012 21:19

Tak nám uběhl zase jeden kalendářní rok, takže budu brát prosinec v kontextu celého toho roku... Co nám tedy letopočet 2011 přinesl?

  • Přinesl trochu nečekaný "prodloužený čas" Kriminálky Anděl. Na 4.řadu už to skutečně moc nevypadalo... Budoucnost KA je i teď nejistá, a ještě nejistější je nyní i moje případná spoluúčast na ní.
  • Moje celková bilance v KA se s rokem 2011 uzavřela na skóre 3 epizody (z toho 2 včetně námětu) + 1 námět k další epizodě. Blíže viz sekce "Dílografie".
  • Právě tuto sekci jsem s končícím se rokem aktualizoval. Pro větší přehlednost jsem zvýraznil projekty, které se skutečně realizovaly, narozdíl od těch, které na svou realizaci teprve - někdy nejspíš marně - čekají...
  • Vyjma Kriminálky už snad stojí za řeč pouze má literární reinkarnace v podobě otištěné povídky v "1.antologii českého hororu".
  • A co teď? V současné době chystám nějaké náměty, se kterými bych rád oslovil dramaturgii jedné nejmenované veřejnoprávní televize:-). A možná přiživím i svou pozapomenutou literární kariéru...

Vstupuji nyní nejspíš do éry "Po Kriminálce", která může znamenat skutečný zlom. Na Kriminálce jsem se naučil strašně moc a jsem neskonale vděčný za příležitost, kterou jsem díky ní dostal. Teď ale nastává čas se zase někam posunout. Jestli to bude kupředu, toť otázka, ale jen z minulosti se žít nedá... Uvidíme co bude dál. Budu nadále průběžně informovat - snad bude o čem...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky