Novinky listopad 2011

03.12.2011 21:12

V listopadu u mě nic nového... Píšu to skoro s hrdostí - jen doufám, že mně ta hrdost dlouho nevydrží... Ale když to tak vezmu, mám tyhle stránky cca rok a půl, a za celou tu dobu je to vůbec poprvý, kdy můžu něco takovýho napsat. Ok, trošku jsem si orazil, člověk občas potřebuje zresetovat, ale snad to taky ve finále k něčemu bude.

Když jsem napsal, že u mě není nic nového, není to ale tak úplně pravda.

  • V chystané "2.antologii českého hororu" nebude opět chybět moje povídka -, což si ovšem jako velkou listopadovou zásluhu nepřipisuju. Tu povídku jsem napsal před sedmi lety, teď mě jenom napadlo, že bych ji mohl konečně udat...
  • Připravuju (zatím samostatně) nový projekt, kterému dost věřím, takže doufám, že z něj něco bude. Zatím jsem se, pravda, nedostal dál, než ke sbírání podkladů -, což je ovšem činnost, která se za ztracený čas nedá považovat. Je tam samozřejmě ale jedno velké POKUD... Pokud to dotáhnu do nějakýho výsledku. Těch věcí, které se nedotáhly, už tu přece jenom pár bylo... Podrobnosti proto uvedu až se to někam hne.

Toť zatím vše. Méně takových listopadů jako ten můj, přeju vám všem, ať už jste kdokoli:-).

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky