Nová anketa!

15.07.2021 23:14

Něco napiš. Přidej nějakou aktualitu, když už si slíbil, že tu budeš aktivnější. No jo, ale kde nějakou aktualitu vzít, když se nic v poslední době nestalo?! Těžko sem pak psát, když není o čem... U samotné tvorby bych se přitom potýkal s problémem přesně opačným: co psát dřív? Hodil by se mi samočinný sepisovač jako v povídce od Roalda Dahla. Hodit do stroje dané téma, nakrmit ho svou předchozí tvorbou, aby si mě jako autora zanalyzoval a patřičně obšlehl - a pak už jen tisknout. Takhle ta otročina s nejistým výsledkem bude zase celá jen na mně.

No nic, zkusme onen tvůrčí přetlak na jedné straně a neschopnost vytvořit zde aktualitu na straně druhé spojit. Mám tu pár námětů, které se mi jeví slibněji než jiné - a zajímalo by mě, jestli by taky někoho zajímaly jiného než mě. ANKETA! Rázem tak mám aktualitu, která mi i dává smysl. Zpětná vazba se tomu říká... Přečtěte si prosím jednotlivé náměty a pak hlasujte. Třeba se tím pak budu řídit a třeba taky ne. A třeba taky zjistím, že to s tou návštěvností mých stránek není ve skutečnosti taková hitparáda, jak se mi snaží webové statistiky namluvit... To by bylo sice bolestivé, ale zase bych se nemusel přehnaně nutit do nějakých nových aktualizací.

Tak jo, pojďme do toho! Níže najdete náměty, pro něž je možné v nové anketě hlasovat. Předem moc děkuju!

 

SEDMÉ JMÉNO

(thriller)

Šest jmen, šest obětí brutálně rafinovaných zločinů. Jméno sedmé má být pak jménem toho, kdo tyto zločiny provedl. Ale skutečně je tomu tak? Opravdu se jedná jen o jednoduchou přímočarou pomstu, iniciovanou ze strany všemi vysmívané dívky, o níž se ví, že to nemá v hlavě tak docela v pořádku?

Podobná díla (postavy): Dexter, Carrie

 

HŘÍCHY NAŠICH OTCŮ

(mysteriózní, horror)

Nikdy by ho nenapadlo, že se do těch končin ještě někdy vrátí. Všechny jeho strachy a noční můry v tom domě znovu naplno ožívají. Po generace se zde žilo a především umíralo – a málokterá z těch smrtí byla přirozená. Kruh se teď uzavřel a on bude nejspíš tím posledním, kdo krvavou historii toho místa uzavře. Ať se tomu brání, jak chce; vše je předurčeno.

Podobná díla: Byl to démon (H.Kuttner), Šestý smysl

 

ZÁVĚŤ

(thriller)

V Osvětimi se za války prováděli na vězních pokusy s cílenými chirurgických zásahu v oblasti mozku. Na tyto výzkumy měly údajně navázat v tajnosti také složky komunistického aparátu a měly dosáhnout v tomto směru i jistých překvapivých výsledků. Nejspíš se ale jedná jen o pouhý mýtus, který se nezakládá na pravdě… Proč ale potom za nevyjasněných okolností umírají poslední pamětníci tohoto utajovaného projektu?!

Podobná díla: Velký bůh Pan (A.Machen), Tanatonauti (B.Werber)

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky