Na čem zrovna dělám

27.04.2010 23:20

Stručně řečeno: nenudím se. Proto taky aktualizace stránek trochu pokulhává, za což bych se omluvil, ale předpokládám, že zatím není komu - nevím, kdo by to tu četl. Ono taky psát o tom, že zrovna píšu, je trochu zvrhlý, nemluvě o tom, že mě to okrádá o čas...

Takže ve zkratce:

  • Dokončil jsem scénář k epizodě ze série KA3. Pracovní název zní "O mrtvých jen dobře".
  • Rovněž KA3: Převzal jsem rozpracovaný námět k další epizodě, udělal k němu bodový scénář. V této chvíli jsem byl připuštěn k vlastnímu scénáři - začínám tedy psát. Pracovní název je "Garota", což je název pro škrtící strunu. Uvidíme, jestli to tak zůstane...
  • Ve vmezeřeném čase při KA3 jsem dokončil pro Arťoma Krukoviče scénář pro jeho film. Což ještě neznamená, že jsem s tím hotov, uvidíme, co na to rejža.
  • Další věc, která je teď na krátkou dobu u ledu, ale ještě nebylo vyřčeno poslední slovo, je "Katedrála". Povídka k cyklu "Praho, miluji tě!". Poslední verze se líbila míň než ta předposlední, je moc televizní. Takže si k tomu ještě s Tomášem Pešulou (coby produkčním, který to zašťiťuje) budeme muset sednout...

DN

 

 

 

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky