2021 poprvé

26.01.2021 21:05

Letošní rok asi nebude lepší než ten loňský, ale měřeno čistě tvůrčím hlediskem, špatně se mi zatím nevede. Ale nevím, jestli je 26.1. datumem, kdy by měl člověk daný rok pomalu bilancovat... Asi ne, že. Tak tedy s velkou slávou oznamuji, že jsem pod hlavičkou Splendidum družstva vydal třetí (a nejspíš závěrečný) díl o osudech Bočka ze Zvonařic, pojmenovaný "Zabít málo". Dílo vyšlo v podobě e-knihy a mělo by být k dostání ve všech významnějších internetových knihkupectvích.

Vedle toho finišuji s další knihou, která tentokrát rozhodně nebude historická a nese pracovní optimistický titul "Poprava". Dovolím si zde v předstihu předestřít její krátkou anonci:

Ležím bezmocně na nemocničním lůžku. Nevím, kdo jsem; nevím, jak jsem se sem vlastně dostal. Vím jen, že ten, kdo mě na to lůžko poslal, má v úmyslu svou rozdělanou práci ještě dokončit. A já nejsem schopen jakéhokoli pohybu, nedokážu se svým okolím ani žádným způsobem komunikovat. Čekám. Doufám. Ale vím, že jednoho dne ten člověk nakonec přijde…

Ano, jak můžete tušit, bude to opět velmi optimistická kniha. V něčem je mi současná doba nakloněna a přináší víc inspirace, než by bylo možná zdrávo. Zdar a sílu všem.

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky