2020 poprvé

06.03.2020 15:24

Letos jsem si usmyslel, že konečně dokončím trilogii o Bočkovi ze Zvonařic. Třetí díl mi víceméně leží u ledu už přes dva roky a myslím, že to asi není úplně v pořádku takhle s ním nakládat... Jsem zhruba v půlce a každá další stránka vzniká celkem klopotně, ale chci to dotáhnout. Celý příběh už jsem zašmodrchal natolik, že úplně nevím kudy kam, ale rozhodl jsem se tuto skutečnost jednoduše ignorovat. Budu se snažit, aby to byla především zábava a jí na oltář obětuju vše ostatní. Kdybych se měl pořád dokola rozmýšlet kudy kam, nikdy bych tu knihu nedokončil...

Aby toho nebylo málo, rozhodl jsem se souběžně s tím začít dělat i na druhé knize, kde bych si trochu odpočnul od toho nekňuby Bočka. Asi by to vyznělo moc krutě, kdybych řekl, že Bočka píšu z povinnosti a tohle druhé dílko mám pro zábavu, ale trochu to tak cítím. Budu se snažit, aby se to nepromítlo i do díla jako takového, ale pravda je taková, že k psaní Bočkových osudů se musím docela přemlouvat - což se o druhé knize (pracovní název zní "Odplata") říct zatím naštěstí nedá. Ale třeba se do toho časem taky nakonec zamotám a budu rád, když budu mít z krku obě díla. Horníka nebo přístavního dělníka bych o tom asi nepřesvědčoval, ale psaní je občas těžká řehole:-).

 

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky