2019 potřetí

22.03.2019 14:00

Tak už je ze mě zase scénárista na plný úvazek. Projekt, do něhož jsem naskočil, není sice žádná hitparáda, co se týká hodnocení na ČSFD (nebo tomu tak aspoň nebylo před mým příchodem:-), nicméně pořád je to práce, která mě baví, a kde se mám rozhodně čemu přiučit. Ono v rychlém tempu neustále vymýšlet a sepisovat konfliktní situace tak, aby dávaly smysl a aby taky bylo co hrát, není nic jednoduchého. Je to dobré na pořádné procvičení mozku, aby nezahálel... A tak se mi také po velmi dlouhé době stalo, že jsem tady na webu nedoplňoval aktuality ne proto, že by jednoduše žádné nebyly, ale proto, že nestíhám... I teď je to jen krátký odskok mezi dvěma scénáři... A co, že to tedy píšu? Jsou to scénáře k řadě případů pořadu "Soudce Alexandr" a nově také případů k pořadu "Odvolací soud" (tam budu mít dokonce hned ten otvírací díl).

Já vím, žádné umění to úplně není. Ale jako zkušenost to určitě nebude k zahození. A fakt se snažím, aby ty mé díly nebyly úplné hovadiny... Časem tu třeba udělám jejich výčet, už v tuto chvíli (píšu asi tři měsíce) je docela bohatý. Tak mě prosím nekamenujte. Každý dělá to, co umí...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky