2019 poprvé

10.01.2019 20:52

Komiks "Rakev pro Antonii" je na světě. Kalendářně jsme to ještě o fous stihli v uplynulém roce, ale z praktického hlediska má smysl o tom hovořit až letos... Ukázku z něj a nějaké ty podrobnosti jsem tu předestřel už minule, teď už jen doplním, že vyšel nákladem 1000 ks a k dispozici je volně (tedy zadarmo), nejlépe přímo v pivovaru Karásek a Stülpner (ul.28.října 1081/19, 430 01  Chomutov).

Vedle toho jsem se zase naplno vrátil ke scénáristice a zjistil jsem, že mě psaní zase baví! Poté, co jsem se musel doslova nutit do každé stránky třetího pokračování osudů pana Bočka ze Zvonařic (které tímto opět zase na nějakou dobu odložím), najednou píšu zase snadno a rychle. Nechci to zakřiknout, ale asi se mi dílografie brzy pěkně zaplní... Ale o tom zase příště. Jestli to však půjde tímto způsobem, nebude to příště zase za tak dlouho... Určitě to nepůjde tím "tempem" jako loni. Takže: Brzy napočtenou!

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky