2019 počtvrté

19.07.2019 17:30

Čas prázdnin, čas nicnedělání... Jako dítě jsem to tak vnímal a vítal. V pokročilejším věku už jsem z nicnedělání spíše na rozpacích. Scénáristické projekty, na nichž jsem teď dělal, se nám přes léto zastavily a je ve hvězdách, jestli budou vůbec pokračovat dál. No, snad není všem dnům konec, snažím se nepropadat skepsi. V tuto chvíli mám tedy za sebou 23 scénářů (18x Soudce Alexandr, 5x Odvolací soud), při čemž posledních pět se zatím nerealizovalo. Myslím, že za půl rok docela slušná porce...

Cca za měsíc se rozhodne, jestli se pojede dál. Jestli jo nebo ne, v každém případě chci této pauzi využít a vrátit se ke třetímu dílu trilogie o Bočkovi ze Zvonařic a konečně ji nějak důstojně ukončit. Na ten půl rok hraní si na scénáristu jsem ji úplně odložil k ledu a teď doufám, že bych se k ní zase s čistou hlavou mohl vrátit zpátky. Trčel jsem ve slepé uličce a moc nevěděl co dál, ale ten odstup by mi snad mohl pomoct. Nesmím se bát proškrtávat. Nějakou setrvačností jsem se prosmolil k nějakým 2/3 knihy, ale mám obavu, že ty poslední stránky už byly fakt jenom z povinnosti. Pokud kniha nebaví ani samotného autora, pak asi něco není úplně v pořádku. Nějaký plán už se mi v hlavě rodí, tak snad se konečně zase pohnu z místa. 

Mějte hezké léto!

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky