2016 naposledy

25.12.2016 09:05

Brzy nám naskočí nový letopočet, je tedy čas na nějakou tu rekapitulaci. Rok 2016 se u mě nesl ve znamení knihy "Druhou nohou v hrobě", jejíž vydání zastínilo veškeré mé další aktivity. Ne, že by jich tedy bylo tolik... V každém případě už jsem se díky tomuto tiulu začal hrdě označovat za "spisovatele a scénáristu" - dosud tomu bylo spíše naopak, pokud už jsem označení "spisovatel" vůbec používal. Pár povídek už jsem sice dříve publikoval, ale pod křídly velkého vydavatelského domu jsem se ocitl poprvé. No, mohl jsem asi něco podobného prubnout už dřív, uznávám, že jsem v tomto směru nepostupoval zrovna nejrychleji... Rok 2017 by se měl nést v podobném duchu jako rok právě uplynulý - vedle chystaného pokračování osudů Bočka ze Zvonařic (titul s pracovním názvem "Zlomyslný osud" by se měl objevit v edičním plánu nakladatelství MOBA ve druhém pololetí příštího roku), bych se měl spolupodílet na pár dalších projektech, které mají také slušnou šanci spatřit světlo světa již v relativně blízké době. O podrobnostech rád poinformuju, až bude skutečně o čem. Pokud to vyjde, bude to bomba. Jak jinak. Kdo by taky o sobě napsal, že pracuje na nějaké ptákovině, která nebude nikoho zajímat, že? 

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky