2015

03.03.2015 21:23

Zimní spánek u mě pomalu přechází do jarní únavy, ale tolik sil snad ještě v sobě najdu, abych poinformoval o novinkách. Konečně jsem se rozhoupal a vydal své povídky pod hlavičkou  projektu "Bez vydavatele". Přímý odkaz na knihu naleznete na tomto odkazu: www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=793

Z větší části jde o horrory prověřené časem (vycházející v časopise Král Horor a antologiích českého horroru, povídka "Tatínek pro Erika" vyhrála pro změnu Pohár Edího Krígla pro nejlepší horrorovou povídku za rok 2006...), pár věcí jsem doplnil a dopsal, abych se dostal na 100 stran. Krásnou obálku mi vytvořila výtvarnice Bára Tůmová, které tímto patří velký dík.

Obdobným způsobem se chystám v dohledné době vydat i své básně a texty - počítám, že do měsíce to bude venku.

Vedle výše zmíněného jsem se s plnou vervou pustil do psaní netradiční renesanční detektivky. V tomto případě asi nebudu tak leniv a zkusím s tím oběhnout pár větších vydavatelských domů, protože myslím, že tady je potenciál rozhodně větší než třeba u básniček. Je to psané odlehčenou ich formou a hlavní hrdina je tak trochu lenivý, tak trochu zbabělý a taky tak trochu sardonicky břitký glosátor, který je proti své vůli vláčen z jednoho dobrodružství do druhého...

Pokud byste někdo věděl o nakladatelství, pro které by byl podobný druh literatury zajímavý, budu velmi vděčný za jakýkoli tip. 

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky