2015.5

05.12.2015 17:18

Vzhledem k datu asi letos naposledy... Přidávám další rozšíření své dílografie. V antologii "2. český thriller" se objeví povídka "Dobytí kóty K-400". Neznám přesné datum vydání, ale předpokládám, že rokem vydání bude až ten následující, tedy 2016. V příštím roce by mi měla vyjít i plnohodnotná kniha, renesanční detektivka - předpokládám, že půjde o první díl z trilogie (v tuto chvíli už mám rozepsaný druhou část). Ve výhledu už je také další účast v horrorové antologii a třeba přibude po delší odmlce i nějaký ten scénář... Nápady by byly, s časem je to horší. Ale nemám důvod si stěžovat - všechno jde svým tempem a já dělám jen to, co mě baví. Ne vždy jsem něco podobného mohl o sobě říct a vážím si toho, že tomu tak je. Tak ať to tak běží dál, v dalších letech. Třebas pomalu, ale bez zbytečné křeče...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky