2015.4

20.09.2015 12:43

Jelikož stránky neaktualizuji tak často, jak by se asi slušelo (nicméně tak často, jak to odpovídá skutečnému dění), jsem nucen si vždy po sobě přečíst, co jsem psal posledně. Snažím se tak předejít menším nesrovnalostem, jako je opakování již vyřčeného, či se tím naopak vyhnu odkazování se na něco, o čem jsem ve skutečnosti ani nežbleptl. V poslední době jsem se naplno věnoval psaní historického románu, a jak to teď tady po sobě čtu, měl jsem za to, že se mi dílo podaří dokončit v období září/říjen. V tu chvíli to bylo celkem smělé tvrzení (nebyl jsem ani v polovině), nicméně mohu s hrdostí prohlásit, že úkol je splněn... Ani nevím, kde jsem v sobě bral tolik drzosti myslet si, že se mi to skutečně podaří - až dosud jsem nic tak dlouhého nenapsal, ale jednou to asi přijít muselo:-). V hlavě už se mi líhne další pokračování, ale nejdřív se určitě bude dopilovávat stávající, aby mi to někdo vůbec vydal. Uvidíme, jak se věci vyvinou, nerad říkám hop, dokud jsem nepřeskočil. Až bude něco konkrétního, budu informovat, dřív ne. Díky za pochopení, užívejte života!

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky