2014 podruhé

23.04.2014 12:33

Jde to, ale dře to... Sliboval jsem si, že začnu se psaním a pozvolna se do toho opravdu opět vpravuju. Začal jsem pro začátek s povídkami: oprášil jsem několik témat v různém stadiu rozpracovanosti, co jsem měl z dřívějška u ledu (a teď jsem je tedy konečně dorazil). V hlavě jsem to měl, ale nebyl tak nějak čas (a chuť) se tím zabývat. Tím, že jsem se nechtěl zatím - slovy klasika - pouštět do nějakých větších akcí, byly tyhle kratší útvary první na ráně, tím spíš, že nemám rád nedodělanou práci... Tématicky šlo vesměs o dost těžce zařaditelné dílka, jelikož však výchozím půdorysem zůstal ve většině případů přece jen horror, nedalo mi to, a znovu po delší době jsem oslovil vydavatele českých horrorových antologií (na nichž už jsem se v minulosti měl tu čest spolupodílet), který jedno z mých dílek vzal na milost a to se tak objeví v 5. antologii českého horroru... Jedná se o povídku "Příchod zla" a vězte, že je v rámci žánru dost atypická... Je to spíš taková lehce hrůzostrašná alegorie... No, uvidíme, jak ji čtenářstvo přijme. V mlhavých obrysech se začíná objevovat i možnost na nějaký rozsáhlejší scénář, ale tady si asi ještě nechám zadní vrátka, než budu mít jistotu, že bude celý podnik finančně zajištěn (= nepotřebuju to mít zaplaceno já osobně, ale je nutné, aby se zaplatil film jako takový - herci, štáb, technika...). K tomu asi budu nadále drobně příštipkařit jako doposud - co mi čas a stav mé mysli dovolí...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky