2014!

27.01.2014 11:08

Po sto letech zase aktualizuji svůj profil, a když se podívám na své poslední zápisy, zjišťuji, že se u mě skoro nic nezměnilo. Stále nestíhám, stále mám psaní odstavené na vedlejší koleji, stále doufám, že by to časem mohlo být jinak... Nedá se říct, že bych v uplynulém roce nedělal nic, ale pokud budu muset nějak aktualizovat svou dílografii, asi budu mít docela problém, co do ní napsat. Pro pár projektů jsem něco málo sesmolil, nějaké další aktivity jsou v jednání, ale co z toho vzejde (a jestli z toho něco vzejde) je zatím ve hvězdách... V jedné věci ale v brzké době skutečně nastane posun, a to bude samotný čas na psaní. Ano, času se mi bude kupodivu dostávat relativně dosytosti - otázka bude jen, jak s ním naložím. Zatím si to maluju tak, že bych psal. Třeba do šuplíku, ale psal. Charakter mé profese (vracím se k vaření piva) je totiž takový, že mi vznikají relativně dlouhé časové úseky, kdy de facto nic nedělám, ale u toho nicu musím být. Můžu to vyplnit psaním? Říkám si, že jo, že by to bylo dokonce to nejlepší, jak tyto prázdné chvilky trávit... Možná jen fantazíruju a s těmi volnými chvilkami to tak horké nebude - možná namísto toho budu muset pařit nějakou hru, jsa na ní závislý... nebo si tyto chvíle budu sám neúměrně zkracovat kvůli nejrůznějším obsesím a neustálému odbíhání, kontrolování... nebo budou opravdu moc krátké na to, abych něco pořádně stíhal... Zkrátka: Plány jsou jedna věc, a jaká bude skutečnost, je věc druhá. Já jen říkám, že by ten čas mohl být. Mohla by být i chuť a snad budou i nápady...

A o tom, jak to vše dopadlo, zase někdy příště, milé děti!

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky