2012/2013

25.01.2013 14:12

Předchozí rok byl rokem přelomovým. Dal jsem si tvůrčí pauzu a řešil úplně jiné záležitosti, takže doplněná dílografie reflektuje spíše správnou časovou posloupnost než skutečný stav věcí. Jediné k čemu jsem se skutečně (byť okrajově a na etapy) dostal, byl "Outsider" psaný pro člověka, který si říká Jakub Spousta. Ten mě tak dlouho přesvědčoval, že je s mou prací spokojen, až mě donutil ji skutečně dokončit, ačkoli jsem v té chvíli opravdu absolutně nestíhal... Poté, co jsem mu odeslal první verzi scénáře, se však po milém Jakubovi naprosto slehla zem: na žádné zprávy nijak nereaguje, takže vůbec netuším, zda scénář vůbec spatří světlo světa -, a pokud ano, tak pod čím jménem... Tato zkušenost mě přivedla k jedinému závěru: NEBUDU UŽ NIKDY PSÁT ZADARMO PRO NIKOHO, KOHO NEZNÁM. Času je málo a do budoucna to nejspíš nebude lepší...

Jak jsem již avizoval v předchozí "aktualitě" (cca před půlrokem), hlavním důvodem pro omezení mých tvůrčích aktivit, bylo mnou rozjížděné podnikání. To se prozatím maličko zadrhlo, ale i tak jsem stále nucen odstavit psaní na vedlejší kolej. Nicméně, nebude to už znamenat, že bych teď nepsal vůbec nic.  Zlehka se do toho začínám zase nořit... V tuto chvíli ještě nevím, co mi přinesou nejbližší dny, týdny a měsíce, ale chce se mi věřit, že ať už bude vývoj událostí jakkoli překotný, bude se mi dařit držet své aktivity v symbióze. Takže lze očekávat, že aktuality na těchto stránkách pomalu zase začnou přibývat. Nebude to asi v nijak hektickém tempu (určitě ne zezačátku), ale jeden nikdy neví. Třeba bude už zas pár měsíců všechno jinak...

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky