2022 potřetí

28.10.2022 16:12

Nějak jsem se s tím publikováním na svých stránkách zrovna nepřetrhnul, to je pravda. Tak na copak bych se vymluvil? Nedostatek času? To je taková jistota. Laciné, klišovité, ale těžko zpochybnitelné... Nedostatek materiálu k publikování? Trochu sebemrskačské, ale kdybych tu jen mlátil prázdnou slámu, asi by to z toho šlo snadno poznat. A méně je někdy více, jak známo... Obě odpovědi budou asi pravdivé - pravda bude totiž někde uprostřed.

Konečně mi vyšla "Poprava", mé těžce vydřené, covidové dítě. Dokud nespatří světlo světa, nechtěl jsem nic zakřikávat a nikde o ní nic nepsal.  Poprava... Samotného mě nepřestává udivovat, že jsem v té šílené době mohl vůbec něco vytvořit. Teď s menším odstupem jsme si s nakladatelstvím ještě něco nakorekturovali, k celému vyprávění jsem přilepil jeden krátký epilog coby možný příslib věcí příštích a tak ji mohu v konečné podobě předložit laskavému čtenáři k soudu. No, snad teda ten soud neskončí popravou...

 

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky