2021 a nejspíš naposledy...

02.12.2021 09:47

...v tomto roce. Stále platí, že s novinkami se u mě pytel zrovna neroztrhl, tak nač tu mlátit prázdnou slámu. Podle statistik návštěvnosti, kterou mně poskytovatel předkládá, jsem sice na chvíli mohl podlehnout iluzi, že je to tady jako na Václaváku a je tudíž naprosto nezbytné aktuality chrlit hlava nehlava, leč reálnější náhled do věci mi poskytla nová anketa - celých osm hlasujících lidí (ten devátý jsem byl já)  za déle než čtvrt roku od jejího uveřejnění, není věru číslo, které by mohlo člověka nějak dojmout... Takže tady zase maličko zvolníme.

Chuť do psaní (ano, ještě jsem tu anketu nevyhodnotil a nic z nabízeného psát nezačal) mi nijak nezvedá ani osud předchozího dílka. Pár nakladatelství jsem s ním již obeslal a většinou se ani nedočkal odpovědi, takže se nějaká ta pochybnost o mé tvůrčí dráze samozřejmě sem tam objeví, eufemicky řečeno. Slibně se mi rýsovala i jedna zajímavá scénáristická práce, ale tady zase zasáhla vyšší moc a v můj prospěch to zrovna také nebylo...

No nic, nevzdávám to. Já psát stejně musím, jsem tím postiženej. Jestli mě někde budou vydávat a někde budou podle mých scénářů točit, nad tím visí stále otazník, ale zastavit se tím nenechám. Nemůžu.

Pokud se už v tomto roce neuvidíme, tak nezbývá než popřát, ať je ten další letopočet aspoň o trochu míň mizernej než byl ten, co právě naštěstí pomalu končí.

—————

Zpět


Kontakt

David Nedoma - osobní stránky